tinus-bieb.reismee.nl

First night camping

Vandaag werden we opgehaald door het nichtje van Patty die ons naar Europcar bracht. Hier hebben we een auto gehuurd voor de hele week, een hyundai i20.

Eerst zijn we naar Melbourne city gereden, waar we boodschappen hebben gedaan voor de aankomende 3 dagen, aangezien we gaan kamperen. Super veel zin in! Het schijnt te gaan stormen en regenen, dus hebben we weer geluk mee! :P

Na 5 keer(als het niet meer is)hetzelfde rondje te hebben gereden, aangezien onze navigatie niet mee werkte, vertrokken we dan eindelijk naar onze volgende bestemming: Wilsons Promontory National Park. Het was ongeveer 3 uur rijden. Toen we al in de buurt kwamen van het park kwamen we allemaal bordjes tegen van wildlife in het wild. Op een gegeven moment waren we ff langs de weg gestopt om misschien wat dieren te spotten... niks te zien totdat ik omhoog keek en er een Koala boven in de boomtop zat te chillen!! Zo leuk haha

Het was al best wel laat in de middag toen we bijna bij het park waren dus besloten we eerst naar onze camping Shallow Inlet Campground te gaan, tent op te zetten, lekker wat te gaan eten en dan morgen het park in te gaan. De camping lag aan een strand en een heel groot water. Hier hebben we mooie strandwandeling gemaakt en zonsondergang bekeken. Zo bijzonder mooi met al die kleurtjes. We zagen al de hele tijd wat zwemmen, wij dachten 2 grote vissen die synchroon zwemmen, bleek het een grote rog te zijn!!!

Savonds laat moest ik naar de wc die een paar meter verderop was... keek ik op de grond op de weg ernaar toe, waren er ALLEMAAL KAKKERLAKKEN. kleintjes, ik werd zo gek.. voortaan geen wc bezoeken voor bieb meer in het donker haha