tinus-bieb.reismee.nl

Family time

Vandaag was de dag dat ik (bieb) eindelijk mijn oom en neven mocht ontmoeten..... ik had hier zoooooo lang naar uit gekeken.

Sochtends werden we opgehaald door me oom, wat leuk en toch apart tegelijk.... alsof ik hem al jaren kende.

We gingen eerst naar zijn huis een halfuur verderop, hier ontmoette wij mijn andere neven en zijn exvrouw, super leuk!

We gingen met z'n alle naar het station, om vervolgens met de trein naar Melbourne City te vertrekken.

Het was echt super warm, boven de 35 graden dus we besloten na onze lunch in Crown (super groot casino, restaurants, dure winkels iets) om richting The Botanical Garden te gaan. Hier hebben we een Memorial bezocht, waar je bovenop en ook ondergronds naar binnen kon. Echt super mooi en bijzonder. Daarna liepen we verder naar de tuinen zelf, erg leuk met al die kleurtjes en mooie planten en bloemen.

Hier vandaan liepen we terug naar het centrum, om St. Pauls Cathedral te bezoeken, wauw... die ruimte van binnen.. groot, bizar en super mooi. Mochten helaas geen foto's maken om het met jullie te delen.

Hierna liepen we richting de graffiti straten, wat foto's gemaakt en toen door naar de Macca's........ zo noemen ze hier de Mac Donald's. XD na het eten richting de pub waar we onze dag hebben afgesloten met een lekkere borrel. Afscheid genomen van me neven en met Oom Fred en zijn vrouw naar huis. Boodschappen gedaan, en toen werden we thuis gebracht.

Afscheid nemen is nooit leuk, maar ik ben echt super blij dat ik hun heb mogen ontmoeten!